Ruud Gullit-hamburger blijkt Calvé-campagne: 'Dat 'ie viral ging, was precies waar we op hoopten'
Toch geen goddelijke boodschap voor EK-succes: video met Ruud Gullit-hamburger hoort bij EK-campagne van Calvé.
De kranten stonden er vorige week vol mee en ook tv-programma's als Beau besteedden er aandacht aan: de video (even naar beneden scrollen) waarin er op een hamburger het gezicht van Ruud Gullit verschijnt, als goddelijke voorbode voor een fantastisch EK voor Oranje. Maandag kwam de aap uit de mouw: het spotje hoort bij de EK-campagne van Calvé. Bureau LifeHunters is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het concept, de mediastrategie, de PR aanpak en creatie van de online quiz, TV-billboard en alle online aanjagers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidLeuk, slim en erg goed. Byron-Sharp-Strategie. Even uit nieuwsgierigheid; moet je in dergelijke gevallen ook een fee aan de betrokken voetballers betalen ivm portretrecht?
Hoi Martin.
Denk dat het zo zit: als de afbeelding van Ruud spontaan was gegrild dan niet. Nu het in scene is gezet natuurlijk wel. Maar goed, was het spontaan ontstaan, dan nog heb je portretrecht wanneer je het commercieel maak.
Groet van Martin
Helemaal top gedaan. Adverteerders: u moet dus naar bureau LifeHunters gaan.