1182 lokale organisaties collecteren samen met het Prins Bernhard Cultuurfonds
In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Cultuur in de buurt begint bij de dansers, de schilders, de blazers, de acteurs, de kunstenaars. Bij de vereniging, stichting of museum. De vrijwilligers, de liefhebbers en bij de mogelijkmakers. Om steun te vragen voor al die lokale initiatieven organiseert het Prins Bernhard Cultuurfonds weer een landelijke actie. Want de acute nood is weliswaar voorbij maar de noodzaak om de culturele sector extra te steunen niet. Ook dit jaar wordt voor de actie weer gebruik gemaakt van de gemakkelijke én veilige mobiele collecte.

De jaarlijkse actie van het Prins Bernhard Cultuurfonds vindt plaats van 28 mei tot en met 5 juni. De collecte, voorheen de Anjeractie, is dit jaar voor de tweede keer mobiel, via appjes, mailtjes en social media. In totaal collecteren 1182 organisatie in het hele land om geld op te halen voor lokale cultuur en natuur.

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.
Lees meer
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid