Overslaan en naar de inhoud gaan

1182 lokale organisaties collecteren samen met het Prins Bernhard Cultuurfonds

Mensch ontwikkelt de campagne voor de jaarlijkse actie om lokale cultuur te steunen.
Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder

Cultuur in de buurt begint bij de dansers, de schilders, de blazers, de acteurs, de kunstenaars. Bij de vereniging, stichting of museum. De vrijwilligers, de liefhebbers en bij de mogelijkmakers. Om steun te vragen voor al die lokale initiatieven organiseert het Prins Bernhard Cultuurfonds weer een landelijke actie. Want de acute nood is weliswaar voorbij maar de noodzaak om de culturele sector extra te steunen niet. Ook dit jaar wordt voor de actie weer gebruik gemaakt van de gemakkelijke én veilige mobiele collecte. 

Print uiting het Prins Bernhard Cultuurfonds.

De jaarlijkse actie van het Prins Bernhard Cultuurfonds vindt plaats van 28 mei tot en met 5 juni. De collecte, voorheen de Anjeractie, is dit jaar voor de tweede keer mobiel, via appjes, mailtjes en social media. In totaal collecteren 1182 organisatie in het hele land om geld op te halen voor lokale cultuur en natuur. 

Logo Prins Bernhard Cultuurfonds

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Mensch creative agency

In een wereld vol emotie, gaat ‘t in ons vak steeds meer over getallen en data, liefst big. En steeds minder over mensen. Mensch gelooft in menselijke merken. Samen met opdrachtgevers bouwen we aan identiteit, positionering en merkverhaal. En creëren we employer en public branding campagnes. In onze twee winkelpandjes midden in de maatschappij, mixen we jong creatief talent en brede ervaring met wetenschappelijke inzichten. En proberen we elke dag invulling te geven aan de Engelse betekenis van ‘mensch’ (noun, ‘men(t)sh): a person of integrity and honor.

Lees meer

 

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in