Overslaan en naar de inhoud gaan

We mogen weer, zegt ook de overheid in nieuwe versoepel-campagne

Roorda Reclamebureau maakte samen met het de Rijksoverheid het derde deel van de 'versoepel-campagne', die zaterdag live gaat.
Roorda
Roorda

Vanaf zaterdag mogen we allemaal weer een beetje meer. Naast terrassen, mogen ook kroegen, musea, theaters én bioscopen open. Maar, zegt de overheid in nieuwe campagne, dat kan natuurlijk alleen als we ons allemaal aan de basisregels blijven houden.

related partner content for mobile comes here

Roorda Reclamebureau maakte samen met het Nationaal Kernteam Crisiscommunicatie (NKC) van de Rijksoverheid het derde deel van de campagne - die zaterdag live gaat - over het openingsplan en de basisregels. In de commercial zien we de hoofdrolspeelster thuis vier gasten ontvangen om Oranje te kijken tijdens een EK-wedstrijd. Ook zien we hoe Nederlanders weer van musea, restaurants en bioscoop en theater kunnen genieten.

In de eerste film stonden de opening van de universiteiten en de terrassen centraal en in het tweede spotje de muziek- en sportscholen en dierentuinen. In alle uitingen gaat het voornamelijk om het naleven van de basisregels. 'Want', zo klinkt het, 'als we ons allemaal aan de basisregels blijven houden kan er steeds meer.'

Credits

Opdrachtgever: Suzanne Koning (NKC)
Bureau: Roorda Reclamebureau
Account: Diana Conijn
Creatie: Tom Klaver, Sebastiaan Witteveen en Joeri Jansen
Producer: Marcel Ossendrijver
Productie maatschappij: Bruut Amsterdan
Director: Niels Bourgonje
Producer: Marc Madeleyn
Production manager: Tara Gautam
DOP: Marc de Meijer
First Ad: Libbe van Dijk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in