Om het nieuwe wasmiddel 'Stip en streep' onder de aandacht te brengen, heeft huishoudmerk Robijn (onderdeel van Unilever) een nieuwe campagne ontwikkeld in samenwerking met Born05.
Het leven zit vol met vrolijke patronen, stelt Frederik Pot, creative lead van Born05. Volgens Pot gaan we dankzij 'Stip en Streep' deze patronen steeds vaker zien. Niet alleen in je eigen garderobe, maar ook op straat. 'De zekerheid die het product biedt en het plezier dat het oplevert, dat is de basisgedachte van de campagne.'
Kleine geluksmomentjes
Het is de missie van Robijn om kleding langer mooi te houden en mensen 'kleine geluksmomentjes' te bezorgen. De campagne is volgens brand manager Satish Oemraw 'helemaal Robijn'. 'Het geeft je het vertrouwen om te genieten van je kleding, in stippen én strepen.'
Robijn lijkt afscheid te hebben genomen van BN'ers 'waarbij het de was doet...', en voert nu de gewone Nederlander op in de tv-commercial. We kijken naar een moeder op de fiets in de zon, een meisje dat een ijsje koopt, jongens rennend in de tuin. Een weinig spannende aanblik, maar de kijker zal zich er ongetwijfeld in herkennen.
De campagne wordt uitgerold op televisie, online en social media. Bekijk 'm hieronder:
Credits
Klant: Unilever - Robijn: Satish Oemraw, Fleur Polman, Frederike van der Meer
Bureau: Born05, Utrecht
Productiemaatschappij: Caviar
Regie: Sidney van Wichelen
Muziek: Jochem Weierink
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!