Overslaan en naar de inhoud gaan

Robijn mikt op 'vrolijke patronen' in nieuwe voorjaarscampagne

Het Unilever-merk introduceert het nieuwe product ‘Stip en streep’. Born05 ontwikkelde de campagne.
Robijn mikt op 'vrolijke patronen' in nieuwe voorjaarscampagne
Strepen en stippen staan centraal in Robijn-campagne
Robijn mikt op 'vrolijke patronen' in nieuwe voorjaarscampagne
Strepen en stippen staan centraal in Robijn-campagne

Om het nieuwe wasmiddel 'Stip en streep' onder de aandacht te brengen, heeft huishoudmerk Robijn (onderdeel van Unilever) een nieuwe campagne ontwikkeld in samenwerking met Born05.

related partner content for mobile comes here

Het leven zit vol met vrolijke patronen, stelt Frederik Pot, creative lead van Born05. Volgens Pot gaan we dankzij 'Stip en Streep' deze patronen steeds vaker zien. Niet alleen in je eigen garderobe, maar ook op straat. 'De zekerheid die het product biedt en het plezier dat het oplevert, dat is de basisgedachte van de campagne.'

Kleine geluksmomentjes

Het is de missie van Robijn om kleding langer mooi te houden en mensen 'kleine geluksmomentjes' te bezorgen. De campagne is volgens brand manager Satish Oemraw 'helemaal Robijn'. 'Het geeft je het vertrouwen om te genieten van je kleding, in stippen én strepen.'

Robijn lijkt afscheid te hebben genomen van BN'ers 'waarbij het de was doet...', en voert nu de gewone Nederlander op in de tv-commercial. We kijken naar een moeder op de fiets in de zon, een meisje dat een ijsje koopt, jongens rennend in de tuin. Een weinig spannende aanblik, maar de kijker zal zich er ongetwijfeld in herkennen. 

De campagne wordt uitgerold op televisie, online en social media. Bekijk 'm hieronder:

Credits

Klant: Unilever - Robijn: Satish Oemraw, Fleur Polman, Frederike van der Meer
Bureau: Born05, Utrecht
Productiemaatschappij: Caviar
Regie: Sidney van Wichelen
Muziek: Jochem Weierink

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in