Media / MARCH 4, 2011 14:30 Onderzoek: social-mediagebruik onder communicatieprofessionals De European Association of Communication Directors heeft in samenwerking met de University of St. Gallen een onderzoek uitgevoerd onder…
PR / DECEMBER 27, 2010 14:04 PR 2.0 voor Customer Media: over social objects, volgers en interesses Op 13 december sprak nieuwe media-specialist Brian Solis in Rotterdam op het event “an evening with... ” georganiseerd door hybride…
Craft / JULY 26, 2010 13:43 Wat gedachten over keuzes en motieven van Eigen.Zinnig Tijdens een event op het Westergasterrein in Amsterdam is het magazine Eigen.Zinnig gelanceerd. Mensen die de Nederlandse marketing- en…
Programmatic / JUNE 30, 2010 12:57 Conclusie van Congres Branded Content 2010: verhalen en conversaties “Bereik de doelgroep met relevante inhoud”. Dat was het uitgangspunt van het Branded Content congres dat op 24 juni plaatsvond in het…
Influencer marketing / JUNE 21, 2010 13:37 Conclusie van What's Next 02: Content is king De conclusie van What’s Next 01, namelijk ‘content is king’, geldt ook voor What’s Next 02. Lag de focus van de eerste editie…
Merkstrategie / JUNE 8, 2010 14:57 Personeelsblad: communicatie-instrument, maar met journalistieke principes Vinden bedrijfsjournalisten personeelsbladen journalistieke producties en kunnen ze autonoom werken? Deze vragen rezen op naar aanleiding…
Merkstrategie / FEBRUARY 17, 2010 19:43 Analyse van personeelsbladen: wat kunnen we leren? Onlangs hebben 20 studenten het seminar Customer Media aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Dit seminar behoort bij de bijzondere…
PR / DECEMBER 17, 2009 20:54 De vernieuwde AllerHande: de beleving rondom eten Het zal weinig mensen ontgaan zijn, maar vorige week is de kersteditie van AllerHande verschenen. Het paradepaardje van Albert Heijn is in…
Programmatic / NOVEMBER 26, 2009 11:11 Allerhande is favoriet customer medium van professionals Onlangs hebben 153 customer mediaprofessionals deelgenomen aan de Customer Media Study in opdracht van de Customer Media Council. 21% van…