Media / 4 MAART 2011, 14:30:36 Onderzoek: social-mediagebruik onder communicatieprofessionals De European Association of Communication Directors heeft in samenwerking met de University of St. Gallen een onderzoek uitgevoerd onder…
PR / 27 DECEMBER 2010, 14:04:24 PR 2.0 voor Customer Media: over social objects, volgers en interesses Op 13 december sprak nieuwe media-specialist Brian Solis in Rotterdam op het event “an evening with... ” georganiseerd door hybride…
Craft / 26 JULI 2010, 13:43:12 Wat gedachten over keuzes en motieven van Eigen.Zinnig Tijdens een event op het Westergasterrein in Amsterdam is het magazine Eigen.Zinnig gelanceerd. Mensen die de Nederlandse marketing- en…
Programmatic / 30 JUNI 2010, 12:57:39 Conclusie van Congres Branded Content 2010: verhalen en conversaties “Bereik de doelgroep met relevante inhoud”. Dat was het uitgangspunt van het Branded Content congres dat op 24 juni plaatsvond in het…
Influencer marketing / 21 JUNI 2010, 13:37:29 Conclusie van What's Next 02: Content is king De conclusie van What’s Next 01, namelijk ‘content is king’, geldt ook voor What’s Next 02. Lag de focus van de eerste editie…
Merkstrategie / 8 JUNI 2010, 14:57:11 Personeelsblad: communicatie-instrument, maar met journalistieke principes Vinden bedrijfsjournalisten personeelsbladen journalistieke producties en kunnen ze autonoom werken? Deze vragen rezen op naar aanleiding…
Merkstrategie / 17 FEBRUARI 2010, 19:43:00 Analyse van personeelsbladen: wat kunnen we leren? Onlangs hebben 20 studenten het seminar Customer Media aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Dit seminar behoort bij de bijzondere…
PR / 17 DECEMBER 2009, 20:54:03 De vernieuwde AllerHande: de beleving rondom eten Het zal weinig mensen ontgaan zijn, maar vorige week is de kersteditie van AllerHande verschenen. Het paradepaardje van Albert Heijn is in…
Programmatic / 26 NOVEMBER 2009, 11:11:15 Allerhande is favoriet customer medium van professionals Onlangs hebben 153 customer mediaprofessionals deelgenomen aan de Customer Media Study in opdracht van de Customer Media Council. 21% van…