Reputatie & crisis / MARCH 1, 2012 16:15 Facebook Timeline voor Pages - Wat is Nieuw & Aanbevelingen Facebook heeft gisteren Timeline voor Pages geïntroduceerd. Uiterlijk 30 maart zullen alle Facebook brand fan Pages overgaan naar…
Merkstrategie / OCTOBER 12, 2011 13:24 Google Wallet en Android@Home brengen de online wereld naar offline - Hoe gaan we daar in NL mee om? Google breidt haar diensten steeds verder uit de 'echte' wereld in en zorgt zo voor een leidende rol in het combineren van online…
Gedragsverandering / AUGUST 1, 2011 10:02 Android@Home gaat ons huis veranderen In Nederland heeft de aankondiging van Android@Home van Google 2 maanden geleden relatief weinig aandacht gekregen. En niet terecht want…
Reputatie & crisis / MAY 9, 2011 08:39 Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem - Deel V (eBook series) Deel IV : Bouwen aan sterke relaties met (nieuwe) klanten:
Programmatic / MAY 1, 2011 22:25 Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem - Deel IV (eBook series) Deel IV : Bouwen aan sterke relaties met (nieuwe) klanten,
PR / APRIL 25, 2011 11:07 Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem - Deel III (eBook series) Deel III : Bouwen aan sterke relaties met (nieuwe) klanten, stap 3 'Monitor Vragen' en stap 4 'Geef Antwoord of vragen en issue'
Merkstrategie / APRIL 18, 2011 09:27 Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem - Deel II (eBook series) Deel II : Bouwen aan sterke relaties met (nieuwe) klanten, stap 1: Breng het Ecosysteem in kaart en stap 2: Analyseer de Communities
Influencer marketing / APRIL 11, 2011 07:40 Nieuwe Marketing in een Social Ecosysteem - Deel I (eBook series) Deel I : Bouwen aan sterke relaties met (nieuwe) klanten Dit is Deel I van een wekelijkse serie over 'Nieuw Marketing in een…
Gedragsverandering / OCTOBER 30, 2010 09:25 T-mobile moet Youp omarmen T-mobile en Youp hebben ruzie. Zowel T-mobile als Youp gaan iets doen na deze ‘crisis’.
Data & Insights / JULY 9, 2010 12:39 We veranderen door social networks De wereld verandert en daarmee ook hoe we met elkaar om gaan. Social Networks worden steeds belangrijker en worden een onderdeel van ons…