Nieuwsartikel toont aan dat het te eenvoudig is om met een onderzoek publiciteit te krijgen.
De persconferentie is sleets geworden en dat is ook te zien aan de bezoekerscijfers
Nadruk op verandering leidt tot de vraag: Wat hebben we in hémelsnaam de afgelopen jaren zitten doen?
Het Telegraaf-artikel over #pgbalarm laat zien dat je altijd moeten blijven nadenken over wat je nu precies ziet.
Vooral communicatieadviseurs moeten zich de kritiek aantrekken.
Bank zitten zichzelf in de weg bij maatschappelijk relevante discussies.
De overeenkomst tussen Nieuwjaarsnacht, KLM en Syrië
Een woordvoerder die stottert, wel of geen probleem? De vraag wierp zich maandagochtend op, toen Tom van ’t Hek bij BNR Nieuwsradio een woordvoerder in de uitzending had die stotterde. Niet vanwege de zenuwen, maar omdat de man in kwestie altijd stottert. Het wierp een interessante vraag bij me op, want is het iets waar ‘we’ aan moeten leren wennen, of is het gewoon niet verstandig?
Zal ik er een traditie van maken? In navolging van mijn blog vorig jaar, ook dit jaar weer een volledig subjectieve blog naar aanleiding van het Congres Succesvol Persbeleid. Het was opvallend om te zien hoe zowel sprekers als bezoekers in een open sfeer over allerlei dilemma’s van gedachten wisselden. Waarbij ik wel moet zeggen dat er nog wel wat muren moeten worden geslecht voordat iedereen mee kan doen aan een discussie over “De slag om de publieke opinie”.