Welke modemerken presteren met hun bijdrage aan de Olympische Spelen op sociale media?
Het EK voetbal is in volle gang. Dus voor deze ene keer verruilen we de online prestaties van fashion merken voor die van de nationale voetbalteams.
Merken en trends.Het wekelijkse Fashion Friday report.
Vero Moda scoort record engagement met vacatures, MS Mode laat fans winnen en Louis Vuitton geeft zichzelf bloot. Fashion Friday #20
Replay blijft scoren met FC Barcelona, Nederlands Filling Pieces zeer succesvol en Miss Etam slaat slag met ‘engagement-trio’.
Burberry, Tommy Hilfiger en Jack & Jones kiezen hun celebs met zorg. WE Fashion en Chanel scoren met events. Rapha fietst ook zonder stang.
G-Star RAW & Lacoste gaan weer back2basic, Neiman Marcus gaat op chique, WE Fashion vertelt ‘behind the scenes’ haar verhaal.
Harrods eert the queen, G-Star RAW stelt product centraal en Rapha gokt met haar achterban.
Replay scoort met Braziliaanse Neymar en waarom een voetballer beter werkt dan een topmodel. Suitsupply kleedt Ajax en MS Mode laat haar achterban kiezen. FASHION FRIDAY #15
Engagement verhogen met beroemdheden en luxe artikelen.
Modemerken verhogen hun engagement met nieuwe talenten, millennial hero’s en feestdagen. Beste prestaties door Josh V, Converse, Hunkemoller en Hilfiger (Social War / Week 13)
Fila scoort met nostalgie, Nederlandse retailers laten hun fans eieren tellen en Converse & G-Star Raw gaan back to basic.
Met een combinatie van sport en fashion en verregaande kennis van de doelgroep weet MS Mode social succes te boeken.
Onze Social War rapportage met de hoogste engagement stijgingen op social media.
Diadora brengt producten op een bijzondere manier onder de aandacht: 70 hardlopers, 10 landen en 1500 kilometer
Social War meet wekelijks de kracht van social media engagement bij meer dan vijftig fashion merken.