De huidige hype rondom AI is slechts een voorbode van de veranderingen die eraan komen.
Zet creativiteit in om een wezenlijke bijdrage te leveren aan de verbetering van het klimaat.
Waarom wil IBM de gevolgen van AI niet benoemen?
Het is een interessante paradox: adverteerders lijken het verleiden op gevoel te verleren en hebben steeds meer techniek nodig om de liefde te laten bloeien.
De truc van marketing is om je klanten te behouden.
Laten we de koersbewakers eren met #ConsistentieDag.
Het startup beleid in Nederland is maar half gelukt. Startups komen niet of nauwelijks van de grond. Tijd voor corporates om de deuren wagenwijd open te zetten.
Of 4 lessen die we kunnen leren van Ex Machina. Let op: met spoilers.
Het voorspellen van nieuw en onvoorspelbaar gedrag is een kwestie van lef hebben, proberen, onderuit gaan, opkrabbelen en er weer vol voor gaan.
Welke Brand DJ brengt ze samen en maakt van deze 2 oude hits een nieuw, swingend nummer?
Ons huis is een volgend domein van de digitale revolutie. En dat zal ongetwijfeld tot veel gemak en luxe leiden.
Kijk je zelf wel eens een banner of pre-roll helemaal af? Waarom zou je ook, als je kúnt skippen?
Ooit wel eens reclame gezien voor WhatsApp?
Veel grote organisaties stappen over op de ultraslimme en gebruiksvriendelijke diensten van Google en straks IBM/Apple. Wat moet je anders? Het zelf minder goed doen?
'De strategie van Coca-Cola is vooral een innerlijke zoektocht naar hernieuwde proposities.'
Het zou voor mensen altijd glashelder moeten zijn dat ze in een commerciële omgeving zitten.