In een tijd waarin kleine merken in korte tijd heel erg groot kunnen worden en grote merken in relatief korte tijd kunnen verdwijnen, is het tijd voor BrandSmash. We voegen 2 bestaande merken fictief samen tot iets nieuws. Een stampende beat en een mooie popmelodie samen in de remix. Dat heeft vaak vette hits opgeleverd.
Stel dat we Wehkamp en V&D tot een nieuw nummer zouden mixen? We maken er één bedrijf van, met het beste van 2 werelden samengevoegd tot één nieuw merk. Een sterke online speler aan de ene kant: een brede doelgroep, maar zonder fysieke winkels. Een speler die het prima doet, maar wel een remix zou kunnen gebruiken. En aan de mix voegen we een oldskool merk toe dat online weinig voorstelt, maar wel in het bezit is van grote winkels en magazijnen door het hele land. En, voor de goede orde, nog steeds een trouw publiek. Weliswaar een wat ouder publiek, maar wel één dat steeds meer online gaat winkelen. Veelal vrouwen die kijken naar Omroep Max en RTL4. Vrouwen die ook gek zijn op snuffelen door de sjaaltjesbak in de koopgoot.
Stop ze samen in de BrandSmash en er zou een bedrijf kunnen onstaan dat de oudere (en groeiende!) doelgroep niet vergeet, online zeer sterk is, de distributie van thuisbezorging perfect op orde heeft én een aantal servicepunten/etalages door heel Nederland heeft. Welke Brand DJ brengt ze samen en maakt van deze 2 oude hits een nieuw, swingend nummer? Een klassiek popnummer in een digitale remix dat nog lang on air blijft.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!