De klimaatverandering en gezondheidstrend gaan de marketing flink beïnvloeden. Trends voor moderne brands.
Marketing Vinyl: grote denkers uit de marketing om om af te stoffen. Met een persoonlijke top-5.
Een pleidooi voor licht ongelukkig zijn. Zo kunnen wij marketeers onze klanten een kleine dosis ongemak bezorgen.
De TrendRede 2019 in Pakhuis de Zwijger had dit jaar als thema Vuur van verandering. Wat zijn de relevante thema's van nu en morgen?
New York blijft een uitgelezen stek om trendsignaleringen als een setje nieuwe souvenirs in je beltbag te stoppen.
Sensory branding via horen, zien, ruiken, proeven en voelen.
Wie voeling wil houden met manier waarop moderne fotografie onze beeldtaal verandert, kan niet heen om een bezoek aan Unseen.
Geen lovebrands maar cactusmarketing. Trends die de marketeer dwingen om vak en waarde van het merk te herontdekken.
Miss Marketing ligt al een tijdje bij de ramsj, hoog tijd dus voor de positieve veelzijdige kant van dat wat masculien is.
We moeten nog kritischer met de conclusies uit onze eigen datasets omgaan, stelt Mabel Nummerdor.
Overpeinzing van Mabel Nummerdor bij het nieuwe Mary Meeker-onderzoek over internetdiffusie en -innovatie.
De echte impact van een gezonde reputatie van FMCG'ers, ligt op het gebied van employer branding.
Plus twee tips om als vrouw je personal branding te verbeteren.
Een gesprek, over conceptcars, productontwikkeling, Tom Peters en gender intelligence
Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is...de disruptive era.
Type deze halve zin in op Google, en de eeuwige wijsheid van ‘s werelds grootste zoekmachine zal hem completeren. Google’s auto-complete is gebaseerd op de input van miljoenen zoekers en daarmee een prachtige maatschappelijke monitor van geldende opinies. Een real-life inspiratiebron voor reclamemakers.