Een recente studie toont de kloof tussen marketeers en hun klanten. Als we het gat willen dichten, zullen we een andere mindset moeten aannemen.
Wiemer Snijders over de nieuwe lessen uit de Dove for Real Beauty Campaign.
Waarom is Byron Sharps theorie zo goed? Wat hebben marketeers aan zijn adviezen?
De Media Markt slaat een nieuwe strategische koers in en zet in op klantloyaliteit.
De vooruitgang moet steeds sneller. Marketing is er bij gebaat als we een tandje bijschakelen.
Purposeful Positioning is hot. Toch moeten we ons afvragen waarom. Maken we het onszelf niet te moeilijk?
Roland van Kralingen deelde 3 september een flinke klap uit. Hij beticht alleen mensen van misdaden die ze niet hebben begaan. Time for science to strike back.
Donderdag 2 juli spreekt Byron Sharp in Nederland. Ik doe alvast een voorspelling wat de reacties zullen zijn.
Als een Phoenix hoopt Malaysia Airlines uit zijn eigen as te herrijzen. Met een nieuwe uitstraling en een nieuwe naam. Het geld voor die cosmetische operatie had achterwege kunnen blijven.
Een schoolvoorbeeld van branding met lessen voor marketeers.
Wie adverteert er nu voor een doelgroep die al jaren geen geld uitgeeft aan je product?