Overslaan en naar de inhoud gaan

ViralTracker voor meten viral campagnes

Onder de naam ViralTracker is een nieuw systeem ontwikkeld om het effect van viral marketingcampagnes te meten. Reddion brengt al een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ViralTracker is een initiatief van LaComunidad Interactive en Vivesta, zo meldt Emerce. Met ViralTracker mikken de bedenkers zowel op de Nederlandse als de buitenlandse markt.
Doel is het nagaan welk bereik een viral marketingcampagne heeft. Hiervoor wordt een ‘tag’ toegevoegd aan de uiting, zoals een online video, een commercial, een game, movietrailers of een muziekbestand. Klanten krijgen vervolgens via ViralTracker.nl real time inzage in het effect van de campagne.

related partner content for mobile comes here

Sebastiaan Moesman van online mediabureau Reddion zegt dat de functies zoals die in ViralTracker zijn te zien al langere tijd met zijn systeem Noah worden toegepast.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in