Overslaan en naar de inhoud gaan

RCC: haargroeimiddel werkt

Het Hair Science Institute mag reclame blijven maken voor haarvermeerderingsproducten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vier in haartransplantatie gespecialiseerde bedrijven hadden een klacht ingediend tegen de reclameuitingen van met Gerard Joling als gezicht van het bedrijf. De Reclame Code Commissie noemde de klacht ongegrond.

related partner content for mobile comes here

De bedrijven Transhair, Laser Surgery, Prohairclinic en Hairplus Medical Care klaagden over het feit dat Hair Science Institute aankondigde met wetenschappelijk bewijs te komen over de gebruikte haarvermeerderingsmethode, maar dat vervolgens niet deed. Volgens hen is er namelijk geen wetenschappelijk bewijs voor.

Maar de Commissie oordeelde dat de door HSI gebruikte methode wezenlijk anders is dan de traditionele haarplantatiemethode. In een wetenschappelijk tijdschrift is hierover geschreven met de mededeling dat het haar daadwerkelijk vermeerdert.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in