Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank introduceert digitale nota

door gastblogger Michel Jansen
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik vind dit weer typisch Rabobank om als eerste te komen met een digitale nota. In tegenstelling tot veel andere financiële dienstverleners die vooral corporate campagnes hanteren om merkvoorkeur te creëren, zien we dat juist de zich op relevante en onderscheidende manier weet te profileren door met slimme productinnovaties te komen.

related partner content for mobile comes here

In een categorie waar clichés heersen als 'de consument is nauwelijks betrokken, geïnteresseerd en loyaal' zien we dat Rabobank een sympathiek beeld bij haar (potentiële) doelgroep weet te creëren, omdat zij telkens met 'smart ideas' komt.

Eerst met een goed functionerend internetbankieren, vorig jaar met de generatiehypotheek en nu dus met de digitale nota. Wellicht niet wereldschokkend, maar het geeft wel blijk dat zij een organisatie is die werkelijk waarde richting de afnemer wil toevoegen!

Een sterk staaltje van modern merkbouwen; dmv slimme productinnovaties telkens toegevoegde waarde creeren!

Michel Jansen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in