
Ik vind dit weer typisch Rabobank om als eerste te komen met een digitale nota. In tegenstelling tot veel andere financiële dienstverleners die vooral corporate campagnes hanteren om merkvoorkeur te creëren, zien we dat juist de Rabobank zich op relevante en onderscheidende manier weet te profileren door met slimme productinnovaties te komen.
In een categorie waar clichés heersen als 'de consument is nauwelijks betrokken, geïnteresseerd en loyaal' zien we dat Rabobank een sympathiek beeld bij haar (potentiële) doelgroep weet te creëren, omdat zij telkens met 'smart ideas' komt.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEerst met een goed functionerend internetbankieren, vorig jaar met de generatiehypotheek en nu dus met de digitale nota. Wellicht niet wereldschokkend, maar het geeft wel blijk dat zij een organisatie is die werkelijk waarde richting de afnemer wil toevoegen!
Een sterk staaltje van modern merkbouwen; dmv slimme productinnovaties telkens toegevoegde waarde creeren!
Michel Jansen
HIGHvalue
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee