Geschiedenisles voor de reiziger
Vanaf maandag 9 januari start Connexxion de wervingscampagne 'Ontdek 'm ook: de OV-chipkaart' om reizigers werven voor het aanschaffen van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne lijkt prima in orde. Alles is er: folders, abri’s, busposters, infopakket. Er gaat een promotieteam op pad en er is een site: www.ontdekdeovchipkaart.nl.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Maar dan de slogans:
‘Ik heb Amerika ontdekt’ –Christopher Columbus
‘Ik heb Tasmanië ontdekt’ -Abel Tasman
‘Ik heb Nova Zembla ontdekt’ –Willem Barentz
‘Ik heb China ontdekt – Marco Polo
‘En wat heeft u ontdekt?’
‘Ik heb de OV-chipkaart ontdekt’ - Janneke Verwij – Smeele
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWant: wat heeft een ontdekkingsreiziger als Abel Tasman met een OV-chipkaart reiziger gemeen? Het zijn beiden pioniers, reizigers die iets geweldigs ontdekt hebben.
Oh! Kunnen we de Nederlander niet ietsjes volwassener bejegenen? Alsjeblieft?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid