
De campagne lijkt prima in orde. Alles is er: folders, abri’s, busposters, infopakket. Er gaat een promotieteam op pad en er is een site: www.ontdekdeovchipkaart.nl.
Maar dan de slogans:
‘Ik heb Amerika ontdekt’ –Christopher Columbus
‘Ik heb Tasmanië ontdekt’ -Abel Tasman
‘Ik heb Nova Zembla ontdekt’ –Willem Barentz
‘Ik heb China ontdekt – Marco Polo
‘En wat heeft u ontdekt?’
‘Ik heb de OV-chipkaart ontdekt’ - Janneke Verwij – Smeele
Vacatures
Adviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBWant: wat heeft een ontdekkingsreiziger als Abel Tasman met een OV-chipkaart reiziger gemeen? Het zijn beiden pioniers, reizigers die iets geweldigs ontdekt hebben.
Oh! Kunnen we de Nederlander niet ietsjes volwassener bejegenen? Alsjeblieft?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee