Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzenden voor de SpinAwards 2005 begonnen

Deze week is de inschrijving voor de SpinAwards 2005 van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week is de inschrijving voor de 2005 van start gegaan.

related partner content for mobile comes here

Via de website kan het beste Nederlandse interactieve werk van het afgelopen jaar ingezonden worden, om zodoende kans te maken op een SpinAward.

De inzendtermijn sluit op woensdag 15 februari 2006 om 24.00 uur.

De SpinAwards zijn de Nederlandse jaarprijzen voor creativiteit in interactieve marketingcommunicatie. De prijzen zullen dit jaar worden uitgereikt tijdens de SpinAwards Night op 13 april 2006 in Amsterdam.

De week ervoor, op 6 april 2006, vindt op de Hogeschool Amsterdam de openbare jurydag plaats.

Ook dit jaar is er weer een aantal veranderingen rondom de SpinAwards. Voor het eerst zal het vakpubliek een interactief bureau van het jaar gaan kiezen.

Het winnende bureau wordt gekozen uit de bureaus die hebben ingezonden.

Natuurlijk zal het vakpubliek ook weer de beste (interactieve) adverteerder van het jaar kiezen.

Verder is de categorie "beste gaming concept" toegevoegd. De categorie "beste banner" is vervallen; deze prijs is opgegaan in de categorie "beste online campagne".

De categorieën voor de SpinAwards 2005 zijn:
? Beste online campagne
? Beste website concept
? Beste mobiele concept
? Beste crossmedia campagne
? Beste vrije interactieve concept
? Beste gaming concept
? Innovatieprijs

? Vakpublieksprijs beste (interactieve) adverteerder
? Vakpublieksprijs beste (interactieve) bureau

Bestuursvoorzitter Stephan Fellinger: 'De bestedingen op het gebied van interactieve media zijn het afgelopen jaar weer flink gestegen. Wij hopen dit ook terug te zien in de hoeveelheid creatieve inzendingen'.

Bestuurslid Huib Maaskant: 'De SpinAwards zijn niet meer de internetprijzen van een paar jaar geleden. We beslaan nu alle vakgebieden die met interactieve (marketing)communicatie te maken hebben. Van internet en mobiel tot interactieve televisie en games. Het afgelopen jaar hebben we een hoop prachtig werk voorbij zien komen. Daar zitten zeker een paar gouden winnaars bij'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in