Millford Brand-id wint Luxaflex-account
Na een internationale bureaucompetitie heeft Hunter Douglas Europe Millford Brand-id geselecteerd als brand design bureau voor het merk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aan de competitie namen drie bureaus deel. Millford gaat voor Luxaflex® raambekledingsproducten werken aan de merkpositionering en merkidentiteit in Europa.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Cas Jongerius, marketingmanager Luxaflex: ‘De motivatie om met Millford te werken ligt voor ons in de juiste balans tussen merkstrategie, design en uitvoering.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSSinds de verzelfstandiging van Millford zes maanden geleden haalde het bureau klanten binnen als Exact Software, AerCap en Nizo Food Research.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid