Overslaan en naar de inhoud gaan

Trends in scheren

Twee op de drie Nederlandse mannen beschouwen scheren als een noodzakelijk kwaad. Zo blijkt uit onderzoek van Trendbox, te lezen op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee op de drie Nederlandse mannen beschouwen scheren als een noodzakelijk kwaad. Zo blijkt uit onderzoek van Trendbox, te lezen op . Bijna de helft van de scheerders slaat de scheerbeurt minstens één dag in de week over.

related partner content for mobile comes here

(Op de van Procter & Gamble komt Gillette nota bene nog niet voor in het merkenABC...en een Nederlandse ontbreekt)) is marktleider op het gebied van scheerschuim en mesjes, maar merken als , en (ook geen Nederlandse website) kloppen nadrukkelijk aan de poort.

Bij de leveranciers van scheerapparaten is de absolute koploper, ver voor ( Procter & Gamble, ook hier mis ik een Nederlandse website...).

Scheren met het mes heeft nog steeds de voorkeur boven het scheerapparaat, alhoewel steeds meer jongeren kiezen voor een elektrisch scheerapparaat. Het scheermes is wel nog steeds de populairste scheermethode in de leeftijdsgroep 25-49 jaar.

De scheerkwast wordt nog door één op de zeven mannen wel eens gebruikt, maar met name door ouderen, dus Trendbox voorspelt dan ook dat de kwast op termijn uit beeld zal verdwijnen.

Datzelfde lijkt te gelden voor het klassieke scheerspiegeltje, hoewel ook sommige jongere mannen dat nog wel een leuk hebbeding lijken te vinden. .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Dirk

In het verleden heb ik ook Gillete scheerschuim gebruikt (je kiest meestal voor een bekend merk nietwaar?), maar tegenwoordig heb ik liever scheerschuim en scheergel van Proraso.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in