Overslaan en naar de inhoud gaan

Muriel Arts wordt Directeur New Business bij Talpa Media

Muriel Arts, de Directeur Marketing van bierbrouwer Grolsch, stapt over naar Talpa.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Muriel Arts, de Directeur Marketing van bierbrouwer , stapt over naar Talpa.

related partner content for mobile comes here

Bij Talpa Media wordt zij benoemd tot Directeur New Business. In die functie zal Arts het aanspreekpunt vormen voor adverteerders, business partners en hun bureaus, die crossmediaal willen communiceren via de diverse platforms waarop Talpa Media actief is.

Het New Business Team wil dit doen met behulp van nieuwe businessmodellen en nieuwe samenwerkingsvormen. Arts is per 1 maart a.s. benoemd en rapporteert in haar nieuwe functie aan Ronald Goes, CEO van Talpa Media en algemeen directeur van Talpa TV.

Muriel Arts (41) heeft behalve een afgeronde tandartsstudie, opleidingen op het gebied van marketing en management achter de rug. Op een korte onderbreking bij Frico Nederland na, werkte zij van 1991 tot 2003 in verschillende marketing- en sales functies bij Unilever in Nederland, België en Zwitserland.

Zij was onder meer marketingdirecteur van Lever Fabergé en Mediadirecteur Zwitserland voor Unilever.

In oktober 2003 stapte Arts over naar Grolsch om daar de nieuwe functie van Directeur Marketing Koninklijke Grolsch NV te gaan vervullen. Onder haar leiding koos Grolsch voor een vernieuwde marketingstrategie.

In lijn daarmee kwam het biermerk begin 2005 onder meer met een nieuwe campagne.

Ze is afgelopen jaar ook aangetreden als bestuurslid van het Nima.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in