Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame in Uitzending Gemist

De STER begint in 2006 met het vertonen van commercials in Uitzendinggemist.nl. Aldus Broadcast Magazine vandaag.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De STER begint in 2006 met het vertonen van commercials in Aldus vandaag.

related partner content for mobile comes here

Doel: een extra jaarlijkse omzet van enkele miljoenen euro's. Er is goed gekeken naar buitenlandse voorbeelden (zoals CNN) en daarom zullen de spots niet langer duren dan 15 seconden.

Ook zullen sitebezoekers een spot nooit vaker dan drie keer zien. En in de mediaplayer van de publieke omroepen verschijnt tevens een button met link naar de website van de adverteerder.

Het gekozen formaat is Flash, waardoor weergave mogelijk is in zowel de Windows Media Player als de Real Player. Tot de eerste programma's die voorafgegaan worden door een commercial behoren Spoorloos, Mooi! Weer de Leeuw, Man bijt hond en Opgelicht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in