Reclame in Uitzending Gemist


De STER begint in 2006 met het vertonen van commercials in Uitzendinggemist.nl. Aldus Broadcast Magazine vandaag.
Doel: een extra jaarlijkse omzet van enkele miljoenen euro's. Er is goed gekeken naar buitenlandse voorbeelden (zoals CNN) en daarom zullen de spots niet langer duren dan 15 seconden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok zullen sitebezoekers een spot nooit vaker dan drie keer zien. En in de mediaplayer van de publieke omroepen verschijnt tevens een button met link naar de website van de adverteerder.
Het gekozen formaat is Flash, waardoor weergave mogelijk is in zowel de Windows Media Player als de Real Player. Tot de eerste programma's die voorafgegaan worden door een commercial behoren Spoorloos, Mooi! Weer de Leeuw, Man bijt hond en Opgelicht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid