Overslaan en naar de inhoud gaan

Leve de koning

Onze prins snapt wat marketing is. Vaak wordt prins Willem Alexander afgeschilderd als een man die qua communicatie nog veel te leren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onze prins snapt wat marketing is. Vaak wordt prins Willem Alexander afgeschilderd als een man die qua communicatie nog veel te leren heeft. Maar hij heeft zijn zaakjes gewoon erg goed in orde. Ten eerste zorg dat je als persoon de juist mensen om je heen hebt, en met Maxima is dat ok. En tijdens het staatsbezoek van het paar aan Marokka viel mij nog iets op . Het paar had 12 Nederlandse jongeren meegenomen, waarvan 6 van origine Marokaans en 6 van Nederlandse origine. :

related partner content for mobile comes here

"De jongeren ontmoetten Marokkaanse leeftijdgenoten en leerden van de prins en prinses over waterbeheer en microkredieten, leningen voor kleine zelfstandigen in de Derde Wereld. Máxima: "Wij hebben ook veel profijt van hén gehad. Ze waren vertalers, we hoorden wat hun issues zijn en wat gemeenschappelijk is met de jongeren hier."

Kijk dat is marketing in optima forma, een belangrijke doelgroep (de toekomstige Nederlandse burgers onder het toekomstige paar), betrekken bij je beleid en goed luisteren naar je doelgroep. Nee, Willem Alexander heeft het prima in orde, hij snapt dat je als toekomstig koning het vak marketing gewoon hard nodig hebt. Willem Alexander heeft met het merk Oranje goud in handen en hij weet hoe hij daarmee moet omgaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in