Overslaan en naar de inhoud gaan

Lee met campagne Make History

'Make History' is de titel van de reclamecampagne die Lee komende maandag in Nederland lanceert. Op 225 treinstations is dan de eerste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne is onderdeel van de nieuwe strategie voor communicatie en creativiteit. In de zeven grote steden worden ook abri's bekleed met speciale denimhoezen en een strikt gelimiteerde Lee jeans, die is ontworpen door de urban kunstenaars van Leyp.

related partner content for mobile comes here

'Make History' is het centrale thema van een langdurige, geïntegreerde reclame- en marketingcampagne voor Europa. Gestart wordt met het beeld 'Repairing Broken Hearts', dat is gefotografeerd door Erwin Olaf. Dat toont een jong stel in een natuurlijk, bosrijk gebied aan de rand van een klif. Het stel beeldt twee voorvechters van de liefde uit, die hun eigen gebroken hart aaneenhechten, repareren, genezen en troosten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in