Lee met campagne Make History
'Make History' is de titel van de reclamecampagne die Lee komende maandag in Nederland lanceert. Op 225 treinstations is dan de eerste…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagne is onderdeel van de nieuwe strategie voor communicatie en creativiteit. In de zeven grote steden worden ook abri's bekleed met speciale denimhoezen en een strikt gelimiteerde Lee jeans, die is ontworpen door de urban kunstenaars van Leyp.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
'Make History' is het centrale thema van een langdurige, geïntegreerde reclame- en marketingcampagne voor Europa. Gestart wordt met het beeld 'Repairing Broken Hearts', dat is gefotografeerd door Erwin Olaf. Dat toont een jong stel in een natuurlijk, bosrijk gebied aan de rand van een klif. Het stel beeldt twee voorvechters van de liefde uit, die hun eigen gebroken hart aaneenhechten, repareren, genezen en troosten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid