Overslaan en naar de inhoud gaan

Zes innovatieve personal care-producten

Natuurlijke ingrediënten zijn hot als het gaat om nieuwe personal-care producten. Datamonitor zette er zes op een rijtje.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
  • Het Duitse Venexx lanceerde onlangs in Canada en de VS een serie horloges met parfum: . In een horloge koop je samen met een trechtertje een pipet en een parfum-sample. Met een beetje gepriegel kun je zo’n zestig sprays in het horloge vullen. De horloges zijn voor mannen en vrouwen.
  • verkoopt op de Amerikaanse markt sinds kort Kiss & Tell Fortune Telling Lip Gloss. Een simpele lip gloss, maar met het dopje kan de gebruiker door middel van fortune telling vragen stellen. De antwoorden op het dopje: Yes, No, Yum, Yuk, ? of een hartje.
  • De van Aloette Cosmetics is een kaars, die als hij brandt, geen wax van paraffin of bijenwas laat smelten, maar een soort soja-olie voor cosmetisch gebruik. Het kan, als het een klein beetje is afgekoeld, direct op de huid worden aangebracht.
  • heeft in Spanje en Frankrijk naar eigen zeggen voor het eerst anti-ouderdomsproducten gemaakt van arganolie op de markt gebracht. De olie komt van de arganboom die in Marokko in het Berberse gedeelte groeit.
  • is een onderdeel van een nieuwe lijn van Bare Escentuals. Het bestaat uit 100 procent pure organische grondstof met mineralen. De mineralen zijn het innoverende aan het product dat zo’n zestig dollar kost.
  • In Duitsland nu ook verkrijgbaar: de plastuit voor vrouwen. Alleen heet-ie daar de . Fabrikant is Lady Hygiene. Gemaakt van gerecylcled biologisch afbreekbaar papier. Het is zo klein en praktisch verpakt dat het in een handtasje past.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in