Overslaan en naar de inhoud gaan

Sire-campagne 'Stop digitaal pesten'

Sire start vandaag de campagne 'Stop digitaal pesten'. Deze bestaat onder meer uit een tv- en radiocommercial, printuitingen en een online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis, Media Republic en Naked Amsterdam sloegen de handen ineen voor de campagne, die gericht is op zowel ouders als kinderen.
Sire wil kinderen, ouders en leerkrachten wijzen op het bestaan van digitaal pesten en de ernst daarvan. Dat gebeurt via posters, tv- en radiospotje en een speciale .

related partner content for mobile comes here

Directe aanleiding is een onderzoek van onderzoeksbureau TNS NIPO. Uit donderdag gepubliceerde resultaten blijkt onder andere dat 41 procent van de jongeren van 8 tot 15 jaar wel eens is uitgescholden via MSN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in