Overslaan en naar de inhoud gaan

Imagine’ met Babybooming Business

Reclamebureau Imagine' heeft een boekje uitgebracht met de titel Babybooming Business. Het gaat over het voorbijgaan van marketeers aan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gertjan Hafkamp, directeur strategie bij Imagine’, overhandigde gisteren het boekje Babybooming Business aan Harry de Winter, aspirant oprichter van kwaliteitsomroep TV Oase.
Babybooming Business gaat over een wijdverbreid misverstand in de marketingcommunicatie. Daar waar marketeers decennialang naarstig op zoek waren naar een gat in de markt, hebben ze dat nu zelf gecreëerd door de babyboomers op één hoop met de pensionados te vegen.
De uiterst koopkrachtige babyboomers hebben niets met de huidige hippe reclamegolf en vinden het begrip 50+ evenzeer niet aanspreken. Pensioneren doen ze wel na hun 65ste. Het boek is dan ook ‘een pleidooi voor volwassen communicatie voor een springlevende doelgroep’.

related partner content for mobile comes here

Het boekje spreekt Harry de Winter aan, omdat hij de laatste jaren ‘voortdurend aanloopt tegen het vooroordeel dat babyboomers voor een tv-station en reclamemakers geen interessante doelgroep zijn’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in