Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Formatbedrijf Unico Glorie naar de beurs’

Het Nederlandse 2Way Traffic, het interactieve formatbedrijf van de voormalige Endemol’ers Unico Glorie, Taco Ketelaar en Kees Abrahams,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat melden welingelichte kringen in de mediawereld aan Adformatie. 2Way Traffic-woordvoerder Jonni Abbenhuis bevestigt noch ontkent: ‘Een beurgang behoort tot de strategische mogelijkheden om de sterke groei van onze business in de afgelopen jaren verder uit te breiden. Maar er zijn meer mogelijkheden.’

related partner content for mobile comes here

2Way Traffic werd in 2003 opgericht door ex-Endemol-rvb-lid en voormalig Veronica-baas Unico Glorie, samen met Abrahams en Ketelaar. Momenteel zijn er ongeveer vijftig mensen werkzaam, in Amsterdam en New York. Uitbreiding naar meerdere landen lijkt waarschijnlijk. Het bedrijf ontwikkelt interactieve formats, die vervolgens door anderen of in samenwerking met omroepen worden geproduceerd. Het gaat daarbij primair om interactieve spelletjes op tv en sms-applicaties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in