Overslaan en naar de inhoud gaan

SNS Bank en Nokia nieuwe sponsors Pinkpop

Naast Brand Bier heeft popfestival Pinkpop nog twee nieuwe sponsors: SNS Bank en Nokia.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte Pinkpop-voorzitter Jan Smeets gisteren bekend in het Amsterdamse Paradiso.

related partner content for mobile comes here

Ook Novib, Pinkpop-partner sinds 2005, is weer actief op de 37e editie van Pinkpop op 3, 4 en 5 juni 2006, en wel in samenwerking met Amnesty International.

De organisaties zetten dit jaar een fotoactie op touw voor de wereldwijde ‘Control Arms’-campagne die controle op de internationale wapenhandel beoogt. Festivalgangers en optredende bands worden op de foto gezet voor een petitie voor het Arms Trate Treaty, een VN-verdrag dat de wapenhandel via internationale afspraken aan banden moet leggen.

Pinkpop, met doorgaans 65.000 bezoekers het bekendste en grootste popfestival van Nederland, mikt dit jaar op een uitverkochte editie. Organisator Mojo tasste diep in de buidel om flink wat grote namen te boeken om het teleurstellende aantal bezoekers van de vorige editie te vergeten. Trekkers bij uitstek volgens Smeets zijn de Red Hot Chili Peppers (‘heuse stadion-act’), Anouk, Franz Ferdinand, Kaiser Chiefs, dEUS, Racoon, Blof, Placebo, Keane, Nickelback, Morrissey, The Flaming Lips, The Editors en Opgezwolle.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in