Nationaal Spaarfonds pimpt jouw graf
De pimp-rage woedt voort. Het Nationaal Spaarfonds, de uitvaartverzekeraar van Delta Lloyd Groep, gaat de mogelijkheden van een hippe uitvaartverzekering onder de aandacht brengen van jongere consumenten. Centraal in de campagne staat de website pimp my grave, waar de bezoeker ook direct een uitvaartverzekering kan afsluiten. Daarnaast staan nog andere actiewebsites op het programma. Met opties als `een knalfeest met jouw muziek` en `de laatste rit in een vette auto` moet de jongere consument met gedachten over de dood verleid worden zijn of haar begrafenis nu al een persoonlijke tint te geven. Op de site variëren de pakketten van standaard 5.000 euro tot uitgebreid tegen 6.000 euro en zeer uitgebreid tegen 7.500 euro. De campagne is een vervolg op een eerdere mailing aan jongeren die toentertijd 21 jaar werden. Daarop ontving Nationaal Spaarfonds `een heel goede respons`, aldus de verzekeraar. Zij heeft een portefeuille van 400.000 polissen en neemt daarmee een belangrijke plek in het gamma van verzekeringen die Delta Lloyd beheert.
Bovenstaand bericht is afkomstig van de site van het blad Eye over consumententrends, dat deze maand geheel is gewijd aan de dood. Voor het aanvragen van een proefnummer kun je terecht op de site van het blad.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid