Overslaan en naar de inhoud gaan

Nationaal Spaarfonds pimpt jouw graf

Door onze gastblogger Jeroen Duijvestijn
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De pimp-rage woedt voort. Het Nationaal Spaarfonds, de uitvaartverzekeraar van Delta Lloyd Groep, gaat de mogelijkheden van een hippe uitvaartverzekering onder de aandacht brengen van jongere consumenten. Centraal in de campagne staat de website , waar de bezoeker ook direct een uitvaartverzekering kan afsluiten. Daarnaast staan nog andere actiewebsites op het programma. Met opties als `een knalfeest met jouw muziek` en `de laatste rit in een vette auto` moet de jongere consument met gedachten over de dood verleid worden zijn of haar begrafenis nu al een persoonlijke tint te geven. Op de site variëren de pakketten van standaard 5.000 euro tot uitgebreid tegen 6.000 euro en zeer uitgebreid tegen 7.500 euro. De campagne is een vervolg op een eerdere mailing aan jongeren die toentertijd 21 jaar werden. Daarop ontving Nationaal Spaarfonds `een heel goede respons`, aldus de verzekeraar. Zij heeft een portefeuille van 400.000 polissen en neemt daarmee een belangrijke plek in het gamma van verzekeringen die Delta Lloyd beheert.

related partner content for mobile comes here

Bovenstaand bericht is afkomstig van de site van het blad Eye over consumententrends, dat deze maand geheel is gewijd aan de dood. Voor het aanvragen van een proefnummer kun je terecht op de van het blad.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in