RTL4 in week 9 marktleider


RTL5 kwam uit op 7,2 procent en RTL7 had 4,1 procent. Nederland 1 had een aandeel van 11,7, Nederland 2 12,4 en Nederland 3 7,0. SBS6 behaalde een aandeel van 12,4, Net5 had 5,1 procent en Veronica 4,3. Talpa had een marktaandeel van 6,2 procent.
In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 31,2 procent, de zenders van RTL Nederland 27,3 procent en de SBS-zenders 21,8 procent. In week 9 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 225,9 minuten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBest bekeken programma was oefeninterland Nederland-Ecuador met 3,148 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag werden bekeken door 2,452 miljoen mensen, gevolgd door de Idols-uitslag met 2,332 miljoen kijkers. Het Journaal van 20.00 uur op donderdag werd gezien door 2,158 miljoen mensen. Naar de reguliere Idols-uitzending keken 2,118 miljoen mensen.
Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid