Van Bel is een kloteklant van KPN
Egbert Jan van Bel is directeur van een goed p.r.-bureau dat het aandurft om bedrijven uitgebreid de mantel uit te vegen. Kloteklanten is de site die een nog uit te geven gelijknamig boek begeleidt. Of u klote-ervaringen wilt melden bij Egbert Jan.
En dan zou ik zeggen: meldt ze vooral even van klanten van Egbert Jan van Bel zelf zoals daar zijn, IBM, Orange, Funda en natuurlijk Essent en Connexxion.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuDeze week schreef ik dat het toch tijd werd dat we in Nederland meer sites zouden krijgen met (opbouwende?) kritiek op bedrijven en instellingen.
Een dag later kreeg ik toevallig Egbert Jan van Bel aan de lijn die me op Kloteklanten wees.
Wat bekt dat toch lekker, kloteklanten. Of vereist de nieuwe spelling niet dat we 'klotenklanten' zeggen? Nou ja, kloteklanten dus. Over twee jaar het vervolg: Kutklanten.
En dan maar hopen dat de kloteklanten van de kutklanten van Pleon via de site hun plek vinden bij dit prachtige initiatief en dat ze ook in het boek komen. Of mijnheer Van Bel zich vervolgens even wil melden bij de firma's Essent, Orange en Connexxion.
Het eerste slachtoffer is toevallig geen klant van Pleon, namelijk KPN Telecom, waarmee Van Bel zelf een klote-ervaring had. Hoewel, volgens mij werd hij goed weg geholpen, misschien wel naar Orange...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid