Overslaan en naar de inhoud gaan

What’s next?

Morgen verschijnt nrc.next. ‘Een compacte krant voor de nieuwe generatie hoger opgeleide mediaconsumenten die zappend en scannend het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Morgen verschijnt nrc.next. ‘Een compacte krant voor de nieuwe generatie hoger opgeleide mediaconsumenten die zappend en scannend het nieuws tot zich nemen’, aldus de redactie. Nog wat meer kenmerken: tabloid-formaat, heldere indeling, full colour lay-out en navigatie van de krant met een sterk accent op beeld, infographics en overzichten. nrc.next heeft twee leessnelheden. De snellezer is in twee minuten op de hoogte door de overzichten en korte berichten. De dieplezer in twintig minuten door de langere stukken.

related partner content for mobile comes here

Het tweede deel van de krant bestaat uit vaste rubrieken in een dagelijks wisselend ritme over geld, loopbaan, cultuur, uitgaan en lifestyle. De doelstelling is om binnen drie jaar 80.000 betalende lezers te hebben. Haalbaar? Of de zoveelste canard van PCM in een bij voorbaat verloren strijd met de gratis tabloids Metro en Spits?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in