Overslaan en naar de inhoud gaan

krnwtr: merk voor Nederlands kraanwater

‘Door hippe en dure marketingcampagnes van onder andere Perrier, Spa en Evian, kopen we de laatste twee decennia liever plastic…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Door hippe en dure marketingcampagnes van onder andere Perrier, Spa en Evian, kopen we de laatste twee decennia liever plastic wegwerpflesjes’, zegt , terwijl Nederlands kraanwater lekker, gezond en veel goedkoper en duurzamer is.

related partner content for mobile comes here

De reden waarom het een merk voor kraanwater heeft ontwikkeld: ‘’.
Tetsuro Miyazaki van WeTapWater: ‘In Nederland vult 86 procent van de vrouwen hun flesje opnieuw met kraanwater. Dat is beter dan een nieuw flesje kopen, maar onbewust blijven ze zo reclame maken voor de grote bronwaterfabrikanten. Zo krijgt kraanwater niet de waardering die het verdient. Door je plastic flesje in te ruilen voor een krnwtr-fles maak je een statement voor duurzaamheid, en stimuleer je je omgeving om hetzelfde te doen.’

Mede-initiatiefnemer Tom Niekamp: ‘Bronwaterproducenten als Danone, Coca-Cola en Nestlé hebben budgetten waar wij niet eens van durven te dromen. Gebruik van sociale media, een eerlijk merk en door een mooi design van de krnwtr-producten, moet kraanwater net zo graag op tafel gezet worden als pakweg Perrier, Spa en Acqua Panne.’

Inmiddels zijn er bijna 12.000 fans op en schenken volgensWeTapWater steeds meer restaurants en bedrijven water uit krnwtr-karaffen. ‘We willen kraanwater in de horeca op de (menu)kaart krijgen, gratis of tegen een kleine vergoeding. Zo is het voor iedereen duidelijk’, zegt Niekamp.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in