Bas Vroonland van KPN naar TBWA/Flow
Senior online specialist van KPN, Bas Vroonland (34), verlaat de adverteerderskant en kiest voor het interactieve onderdeel van TBWA: Flow,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Senior online specialist van KPN, Bas Vroonland (34), verlaat de adverteerderskant en kiest voor het interactieve onderdeel van TBWA: Flow, dat geleid wordt door Edwin Tromp (ex-Lost Boys).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vroonland begint daar 15 juli in de functie van digitaal strateeg.
Bij KPN was hij verantwoordelijk voor de inzet van interactieve media voor de merken van KPN. Daarvoor zat Vroonland bij KPN Mobile en deed hij alle internetcommunicatie voor Hi.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHij heeft ook voor Vodafone en lastminute.com Benelux gewerkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid