Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter Kerkhof nieuwe bijzonder hoogleraar Customer Media

Peter Kerkhof wordt per 1 september de nieuwe bijzonder hoogleraar Customer Media bij de afdeling communicatiewetenschap van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Peter Kerkhof (1965) bouwt voort op het werk van Edith Smit en zal nog nadrukkelijker nieuwe media als tools voor relatiebinding betrekken, zoals digitale magazines en social media.

related partner content for mobile comes here

Edith Smit Introduceerde de Customer Media Binding-schaal als wetenschappelijk fundament voor onderzoek naar de facturen die van invloed zijn op de relatie tussen de consument en een customer medium.

Kerkhof is universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Vanaf 2010 is hij hoofd van de afdeling Communicatiewetenschap.

De leerstoel wordt gevestigd aan de Universiteit van Amsterdam en is een initiatief van de Stichting Leerstoel Customer Media. De participanten van de stichting zijn branchevereniging SMIN, Rabobank, MediaPartners Group, Media Test, Hemels Publishers, Biegelaar/Schlott, Sanoma Uitgevers en TNT Post.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in