Peter Kerkhof nieuwe bijzonder hoogleraar Customer Media
Peter Kerkhof (1965) bouwt voort op het werk van Edith Smit en zal nog nadrukkelijker nieuwe media als tools voor relatiebinding betrekken, zoals digitale magazines en social media.
Edith Smit Introduceerde de Customer Media Binding-schaal als wetenschappelijk fundament voor onderzoek naar de facturen die van invloed zijn op de relatie tussen de consument en een customer medium.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKerkhof is universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Vanaf 2010 is hij hoofd van de afdeling Communicatiewetenschap.
De leerstoel wordt gevestigd aan de Universiteit van Amsterdam en is een initiatief van de Stichting Leerstoel Customer Media. De participanten van de stichting zijn branchevereniging SMIN, Rabobank, MediaPartners Group, Media Test, Hemels Publishers, Biegelaar/Schlott, Sanoma Uitgevers en TNT Post.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid