Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerkhof bijzonder hoogleraar Customer Media UvA

Dr. Peter Kerkhof is benoemd tot bijzonder hoogleraar Customer Media bij de Afdeling Communicatiewetenschap aan de Universiteit van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt daarmee prof. dr. Edith Smit op. Zij legde de afgelopen drie jaar de basis van een nieuw theoretisch paradigma voor de relatiefocus voor bedrijven en instellingen, het CMB-model. Dat gaat in op de factoren die van invloed zijn op de relatie tussen een consument en een customer medium.

related partner content for mobile comes here

Kerkhof (1965) treedt per 1 september in dienst. Hij bouwt voort op het werk van Smit en zal nadrukkelijk aandacht besteden aan nieuwe media als tools voor relatiebinding, zoals digitale magazines, social media, het gebruik van mobiele telefoon en tablets. Hij is universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam, waar hij vanaf 2010 hoofd van de afdeling Communicatiewetenschap is.

Het is een initiatief van de Stichting Leerstoel Customer Media waarbinnen diverse bedrijven in instellingen zorgen voor de financiering van de leerstoel en de discours tussen wetenschap en bedrijfsleven en not-for-profit instellingen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in