
Hij volgt daarmee prof. dr. Edith Smit op. Zij legde de afgelopen drie jaar de basis van een nieuw theoretisch paradigma voor de relatiefocus voor bedrijven en instellingen, het CMB-model. Dat gaat in op de factoren die van invloed zijn op de relatie tussen een consument en een customer medium.
Kerkhof (1965) treedt per 1 september in dienst. Hij bouwt voort op het werk van Smit en zal nadrukkelijk aandacht besteden aan nieuwe media als tools voor relatiebinding, zoals digitale magazines, social media, het gebruik van mobiele telefoon en tablets. Hij is universitair hoofddocent aan de Vrije Universiteit Amsterdam, waar hij vanaf 2010 hoofd van de afdeling Communicatiewetenschap is.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVOnline Advertising Consultant (NL)
VONQHet is een initiatief van de Stichting Leerstoel Customer Media waarbinnen diverse bedrijven in instellingen zorgen voor de financiering van de leerstoel en de discours tussen wetenschap en bedrijfsleven en not-for-profit instellingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee