Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken benoemt nieuwe marketing managers

Per 1 augustus a.s. heeft Heineken Nederland drie nieuwe marketing managers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ralph Rijks (Heineken), Maud Meijboon-van Wel (Amstel) en Marie Monique van der Salm (Cider en Specialties). De drie marketingmanagers zijn afkomstig uit de eigen organisatie en rapporteren aan Hans Böhm, Marketing Directeur .

related partner content for mobile comes here

Ralph Rijks (foto beneden) gaat als Marketing Manager het Heineken-team aansturen. Momenteel is Rijks werkzaam als Senior Brand Manager voor ‘specialties’ merken zoals Jillz, Strongbow en Wieckse. Hij startte zijn carrière bij Sara Lee / Douwe Egberts waar hij Account Management en Marketing functies heeft vervuld.
Vervolgens is Rijks bij PepsiCo Senior Brand Manager geweest voor Duyvis en het vruchtensappenportfolio. In 2007 begon Rijks bij Heineken als Senior Brand Manager voor het Amstel merk.

Ralph Rijks volgt Reinoud Wolff op die per 1 september a.s. het bedrijf verlaat om voor zichzelf te beginnen. Hij begint samen met een partner een nieuw Marketing & PR bureau dat gespecialiseerd is in duurzaamheid. Wolff werd door Herwin van den Berg naar binnengehaald, maar die begon ook al snel voor zichzelf.

Maud Meijboom-van Wel (foto beneden) is in 2002 begonnen als Commercieel Management Trainee. In 2004 ging zij aan de slag bij Vrumona als Junior Brand Manager voor Royal Club en Rivella. Daarna maakte zij de overstap naar de functie van Media Manager. In haar huidige functie is Meijboom als National Account Manager Modern Trade o.a. verantwoordelijk voor het account Ahold (AH en Gall&Gall).

Meijboom-van Wel volgt Chris Lakens op die per 1 augustus wordt benoemd als Heineken Country Manager te Puerto Rico. Lakens werkt sinds 2007 als Marketing Manager Amstel, waar hij verantwoordelijk was voor o.a. de ‘Ons Bier’ campagne en voetbalgerelateerde activiteiten zoals Amstellovitch en Teamlink. Lakens heeft ook een bijdrage geleverd aan de Vrienden van Amstel LIVE! en de Amstel Gold Race.

Tot slot begint op 1 augustus Marie Monique van der Salm (foto beneden) in de nieuwe functie Marketing Manager Cider & Specialties. Van der Salm is momenteel nog werkzaam als Senior Brand Manager Sourcy en Crystal Clear bij Vrumona. In deze functie was zij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van Sourcy Vitaminwater, Crystal Clear Shine en Crystal Clear in de horeca.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in