AH stelt nieuwe formule al bij
Albert Heijn voert twee maanden na de introductie van zijn nieuwe winkelformule in Heemskerk al veranderingen door.
Volgens supermarktdeskundigen is dit ‘vrij snel’ en zou het kunnen betekenen dat de nieuwe formule nog geen succes is. ‘Was het echt een succes dan zou AH daar wel mededelingen over hebben gedaan’, zegt Joop Holla van onderzoeksbureau GfK in De Telegraaf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In plaats daarvan meldde het supermarktconcern dat ‘veel klanten positief zijn over de testwinkel’ en dat er ‘altijd ruimte is voor verbetering’.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDeskundige Gerard Rutte spreekt van een afgang en stelt dat de omzet van de omgebouwde testwinkel zelfs iets lager is dan die van de ‘oude Albert Heijn’.
Het concern noemt dat in een reactie ‘een interessante stelling’, maar wil over de omzet van de testwinkel niets kwijt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid