Overslaan en naar de inhoud gaan

AH stelt nieuwe formule al bij

Albert Heijn voert twee maanden na de introductie van zijn nieuwe winkelformule in Heemskerk al veranderingen door.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens supermarktdeskundigen is dit ‘vrij snel’ en zou het kunnen betekenen dat de nieuwe formule nog geen succes is. ‘Was het echt een succes dan zou AH daar wel mededelingen over hebben gedaan’, zegt Joop Holla van onderzoeksbureau GfK in De Telegraaf.

related partner content for mobile comes here

In plaats daarvan meldde het supermarktconcern dat ‘veel klanten positief zijn over de testwinkel’ en dat er ‘altijd ruimte is voor verbetering’.

Deskundige Gerard Rutte spreekt van een afgang en stelt dat de omzet van de omgebouwde testwinkel zelfs iets lager is dan die van de ‘oude Albert Heijn’.

Het concern noemt dat in een reactie ‘een interessante stelling’, maar wil over de omzet van de testwinkel niets kwijt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in