
Volgens supermarktdeskundigen is dit ‘vrij snel’ en zou het kunnen betekenen dat de nieuwe formule nog geen succes is. ‘Was het echt een succes dan zou AH daar wel mededelingen over hebben gedaan’, zegt Joop Holla van onderzoeksbureau GfK in De Telegraaf.
In plaats daarvan meldde het supermarktconcern dat ‘veel klanten positief zijn over de testwinkel’ en dat er ‘altijd ruimte is voor verbetering’.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftDeskundige Gerard Rutte spreekt van een afgang en stelt dat de omzet van de omgebouwde testwinkel zelfs iets lager is dan die van de ‘oude Albert Heijn’.
Het concern noemt dat in een reactie ‘een interessante stelling’, maar wil over de omzet van de testwinkel niets kwijt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee