Overslaan en naar de inhoud gaan

Vertrouwen experts groot in groei interactieve markt

Onderzoek uitgevoerd door William Blair & Company onder 120 marketing pro's aangesloten bij 't Chicago Institute of Marketing wijst uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderzoek uitgevoerd door William Blair & Company onder 120 marketing pro's aangesloten bij 't Chicago Institute of Marketing wijst uit dat de zorgen om klikfraude aanzienlijk zijn, maar dat 't geen weerslag zal hebben op de overall online marketinguitgaven in 2006. 64% van de ondervraagden in het (PDF) gaf aan dat klikfraude geen lange-termijn bedreiging vormt voor search engine marketing.

related partner content for mobile comes here

Dat de interactieve mark(e)t(ing) sterk is blijkt uit de gemiddelde groei die door experts werd afgegeven: de verwachte groei van de sector bedraagt 20% bij een stijgend prijsniveau van 8,4%.

Andere resultaten uit het onderzoek:
- Er bestaat vertrouwen in Yahoo's nieuwe Panama platform. 3 tegen 1 die aangaven dat Yahoo met Panama zich op de search-markt beter zal positioneren (ondanks de vertraagde introductie).
- De kracht van de groei wordt m.n. ingegeven door traditionele sectoren die interactieve marketing-kanalen ontdekken.
- De verwachtingen onder de pro's over MSN's search-perspectief zijn door de komst van AdCenter niet vebeterd.

Meer resultaten lees je in 't (PDF).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in