Viral: - Tjakka! - verkoopervaring?


Een persoonlijk carrière-advies van Emile Ratelband? Nou nee, zou je zeggen. Toch is het de moeite waar om eens op adviesvanemile.nl te kijken.
Zeker als je op zoek bent naar een salesfunctie bij Nederlands grootste internetuitgever.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCreatieve manier van ilsemedia om op deze manier de bezetting op peil te krijgen, zeker in een markt waar goede verkopers schaars worden.
De campagne heeft virale trekjes: onder meer de 'stuur door'-functie en het 'seeden' op de blogs (bij deze :-), maar toch zal ilsemedia ook haar interne bannernetwerk gebruiken om de campagne groot te maken.
Aan deze wervingscampagne werkten mee: Leads2Business, De huurwoordenaar, Pepeyn.nl en Eight Media.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid