Overslaan en naar de inhoud gaan

Gescheiden personen als rolmodel

'Losers' waren het jarenlang, ook voor marketing: gescheiden personen. En dan vooral gescheiden vaders. Die moest je ver houden in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Losers' waren het jarenlang, ook voor marketing: gescheiden personen. En dan vooral gescheiden vaders. Die moest je ver houden in campagnes. Zeker in de Verenigde Staten, waar de hoeksteen van de samenleving onwrikbaar vast ligt. Maar breekt er nu doorheen. Hoewel, nog met een harmoniemodel.

related partner content for mobile comes here

de omslag in het gebruik van gescheiden personen als rolmodel.

In de Ford-campagne zijn twee ouders en twee kinderen te zien die een dag plezierig met elkaar optrekken. Maar aan het eind brengen ze pa naar huis. Die bedankt voor de fijne dag. De website van de krant verzuimt het filmpje te linken, maar het is . Ja, vreselijk slap, maar toch een doorbraak in de VS naar het heet.

JWT, behorend tot de WPP Group, is maar wat trots op deze productie. Zoals gebruikelijk steken opdrachtgever en opdrachtnemer elkaar de nodige veren in hun soepele marketingachterste.

Dit citaat uit het artikel mag u zelf behoordelen: "Het verbreidt de filosofie dat zelfs als je gescheiden bent je aardig kunt zijn."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in