Bureaus kopen internetclubs


Wat je jarenlang kon zien aankomen gaat nu echt gebeuren: grote reclamebureaus kopen online partijen. In de VS is de trend in gang gezet, schrijft Mediapost. En eigenlijk ook in Nederland met de recente overname van Bookmark door Aegis in Engeland.
Mediapost stelt de trend vast aan de hand van de overname van Moxie Interactive door Zenith.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen bankier merkt op dat de traditionele bureaus hun jacht geopend hebben op online bureaus. Dat kan in de reclame, direct marketing of media-inkoop zijn. In een panel voor de Media Werkgroep toeterde ik eerder dit jaar dat WebAds niet zelfstandig zou blijven, wat mede-eigenaar Tjheerd Kooij uiteraard ontkende.
Dus de golf van overnames kun je volgens mij ook hier tegemoet zien. Of niet?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid