United Colors of Benetton viert Onafhankelijkheidsdag India met diversiteitscampagne
De campagne #UnitedByFaith vertelt het verhaal van een barmhartige moslim.


Om de 71e Onafhankelijkheidsdag van India te vieren komen modemerk United Colors of Benetton en storytellingplatform Terribly Tiny Tales met de digitale campagne #UnitedByFaith.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagnefilm is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. We zien Nooral Hasan, een moslim woonachtig in Lucknow. Hij heeft een deel van zijn huis opgegeven om een oude, verlaten Hindoe-tempel te kunnen restaureren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press PhotoHet huis van Hasan en deze tempel hadden een gemeenschappelijke muur. Door deze daad eert de lokale gemeenschap Noorul Hasan ieder jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid