Overslaan en naar de inhoud gaan

Jonathan van Loon en Daniel Ashkol naar Leo Burnett

Leo Burnett, onderdeel van Publicis One, heeft zijn creative vloer versterkt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jonathan van Loon en Daniel Ashkol werkten eerder bij bureaus als Selmore, DDB & Tribal Amsterdam, Doom & Dickson, JWT Amsterdam, McCann Amsterdam en Clemenger BBDO Sydney, waar ze zowel nationaal als internationaal prijswinnend werk maakten.

In mei werd bekend dat Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder de creatieve directie van Publicis One vormen. Zij melden over de komst van Van Loon en Ashkol: ‘Daniel en Jonathan zijn echte cross over creatieven. Ze hebben affiniteit met een hoop disciplines. Goed voor de creatieve slagkracht binnen Publicis One.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in