Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken en steracteur Neil Patrick Harris willen zwembad in New Yorkse rivier

Zwemmen in vervuild rivierwater is verleden tijd.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Met de zogeheten +Pool moet zwemmen in rivierwater in New York weer mogelijk zijn. +Pool is een drijvend zwembad, in de vorm van een ‘+’-teken, dat rivierwater kan zuiveren met verschillende filters, waardoor in schoon water kan worden gezwommen.

related partner content for mobile comes here

In een korte documentaire wordt het hele concept van dit zwembad uitgelegd. Het verhaal hierachter wordt verteld door acteur en Heineken-ambassadeur Neil Patrick Harris. De film is geproduceerd door Tribeca Studios, de regie was in handen van Bianca Giaever.

De documentaire is speciaal geproduceerd voor The Cities Project van Heineken. Daarnaast is er voor dit project een 360 graden-video gemaakt door Tribeca Studios. Bij The Cities Project probeert de biergigant steden van over de hele wereld te verbeteren.

In New York zouden de bewoners niet willen zwemmen in rivierwater, omdat het te vies zou zijn. Echter, in het verleden werd er ook al door New Yorkers in de rivier gezwommen, dankzij een drijvend zwembad, zo vertelt Harris in de documentaire. Vandaar de introductie van +Pool, zodat zwemmen in de rivier weer een comeback kan maken.  

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in