Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen zonsverduistering, maar een ‘Banana Sun’ van Chiquita

En niet één, maar tweemaal een Banana Sun.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op 21 augustus zal er een totale zonsverduistering te zien zijn in de Verenigde Staten. Verschillende merken proberen daarop in te spelen met hun campagnes. Zo ook bananenmerk Chiquita.

related partner content for mobile comes here

Volgens Chiquita zal er op 21 augustus niet alleen een zonsverduistering te zien zijn. Het bananenmerk stelt namelijk dat er een verschijnsel zal plaatsvinden dat veel interessanter is. De maan zal tijdens het verduisteringsproces op twee momenten deels de zon verduisteren, waardoor de zon een banaanvorm krijgt. Dit wordt ook wel de Banana Sun genoemd, aldus Chiquita.

Naast de campagnevideo met deze boodschap is er een speciale website gelanceerd waar onder andere wordt afgeteld tot de Banana Sun. Verder worden veelgestelde vragen beantwoord in een FAQ-sectie, die FABSQs (Frequently Asked Banana Sun Questions) wordt genoemd. Daarnaast valt op deze website te lezen dat het bananenmerk vanaf 20 augustus speciale veiligheidsbrillen zal uitdelen bij het Flatiron-gebouw in New York.

Er zal ook een livestream online worden gezet van de Banana Sun en vanaf 14 augustus zal een Chiquita-chatbot via Facebook Messenger fans vertellen op welk tijdstip de Banana Sun zichtbaar zal worden in hun woonplaats.

Wieden+Kennedy heeft voor deze campagne samengewerkt met Funny or Die.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in