P&G komt met campagne The Talk om vooroordelen aan te kaarten
De Afro-Amerikaanse bevolking heeft nog steeds te maken met ‘bias’.
In de campagne The Talk wil P&G het debat aanzwengelen over vooroordelen ten opzichte van de zwarte gemeenschap. De video is onderdeel van de My Black Is Beautiful-campagne van P&G.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de commercial is te zien dat moeders een serieus gesprek voeren met hun kinderen. Dit gesprek staat ook wel bekend als ‘The Talk’. De kinderen worden gewaarschuwd voor wat hen eventueel te wachten staat, door hun huidskleur.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAlle teksten in de campagne komen voort uit situaties die kunnen ontstaan door vooroordelen over de zwarte gemeenschap. Met de hashtag #TalkAboutBias op social media wil P&G dit onderwerp bespreekbaar maken. De campagne is ontwikkeld door BBDO New York.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid