'Social nonspot advertising'


Toyota sloot een nonspotdeal met de makers van Katemodern, een videosoap op het Britse social network Bebo en Youtube.
De Toyota Aygo Platinum krijgt een onopvallende opvallende plek in de komende 7 afleveringen. Naast de cast wordt ook de hele videocrew geacht in deze auto's te rijden, voor extra 'buzz' rond de opnames.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFilmpjes van de opnames komen immers ook op Youtube terecht.
De shows worden de komende tijd op 7 locaties opgenomen.
Katemodern (bedacht door de makers van Lonelygirl15) is populair: de soapafleveringen worden gemiddeld anderhalf miljoen maal bekeken, de hele serie telt tot nu toe 35 miljoen views.
Eerder sloten de makers van Katemodern een productplacementdeal met Hershey's Icebreakers Sours Gum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid