Overslaan en naar de inhoud gaan

'Social nonspot advertising'

Toyota sloot een nonspotdeal met de makers van Katemodern, een videosoap op het Britse social network Bebo en Youtube.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

sloot een nonspotdeal met de makers van Katemodern, een videosoap op het Britse social network en Youtube.

related partner content for mobile comes here

De Toyota Aygo Platinum krijgt een onopvallende opvallende plek in de komende 7 afleveringen. Naast de cast wordt ook de hele videocrew geacht in deze auto's te rijden, voor extra 'buzz' rond de opnames.

Filmpjes van de opnames komen immers ook op Youtube terecht.

De shows worden de komende tijd op 7 locaties opgenomen.

Katemodern (bedacht door de makers van Lonelygirl15) is populair: de soapafleveringen worden gemiddeld anderhalf miljoen maal bekeken, de hele serie telt tot nu toe 35 miljoen views.

Eerder sloten de makers van Katemodern een productplacementdeal met Hershey's Icebreakers Sours Gum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in