Overslaan en naar de inhoud gaan

Ben weer terug op de markt

Vanaf vandaag is het merk Ben terug van weg geweest. Vijf jaar geleden ging het telefoniemerk op in T-Mobile. KesselsKramer is net als vijf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

T-Mobile brengt Ben nu als aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele communicatie op de markt. Het bedrijf Ben zal zelfstandig opereren.
Volgens het bedrijf is er duidelijk behoefte in de markt aan scherpe tarieven, gemak en eenvoud. Ben biedt drie abonnenten aan - Ben soms, Ben regelmatig en Ben vaak - en heeft als extra propositie een opzegtermijn van slechts een maand. Een vergelijkbaar product biedt Simyo van KPN dat slechts een tarief hanteert.
Een abonnement van Ben kan uitsluitend telefonisch of online worden aangevraagd. Vanaf 3 maart is de mobiele provider in de lucht.

KesselsKramer maakte 1999 de introductiecampagne voor Ben en was tot aan het einde verantwoordelijk voor de geroemde campagne. Ben en KesselsKramer wonnen hiermee ook twee Effies.
In de herintroductiecampagne wordt benadrukt dat Ben nu een ander product aanbiedt, maar nog steeds persoonlijk is. De afgelopen week hingen in abri’s al teasende posters, net als rondom de introductie destijds. Vanavond om 19.20 uur stelt Ben zich graag weer aan het publiek voor. Als eerste of als hernieuwde kennismaking. In een 3 minuten durende dubbelcommercial op Nederland 1 en 3. En daarna is Ben ook aanwezig op de overige tv-zenders, radio, het internet en abri's in heel Nederland.
Het merk Ben blijkt overigens nog een naamsbekendheid van 61 procent te hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in