
T-Mobile brengt Ben nu als aanbieder van simkaart-abonnementen voor mobiele communicatie op de markt. Het bedrijf Ben zal zelfstandig opereren.
Volgens het bedrijf is er duidelijk behoefte in de markt aan scherpe tarieven, gemak en eenvoud. Ben biedt drie abonnenten aan - Ben soms, Ben regelmatig en Ben vaak - en heeft als extra propositie een opzegtermijn van slechts een maand. Een vergelijkbaar product biedt Simyo van KPN dat slechts een tarief hanteert.
Een abonnement van Ben kan uitsluitend telefonisch of online worden aangevraagd. Vanaf 3 maart is de mobiele provider in de lucht.
KesselsKramer maakte 1999 de introductiecampagne voor Ben en was tot aan het einde verantwoordelijk voor de geroemde campagne. Ben en KesselsKramer wonnen hiermee ook twee Effies.
In de herintroductiecampagne wordt benadrukt dat Ben nu een ander product aanbiedt, maar nog steeds persoonlijk is. De afgelopen week hingen in abri’s al teasende posters, net als rondom de introductie destijds. Vanavond om 19.20 uur stelt Ben zich graag weer aan het publiek voor. Als eerste of als hernieuwde kennismaking. In een 3 minuten durende dubbelcommercial op Nederland 1 en 3. En daarna is Ben ook aanwezig op de overige tv-zenders, radio, het internet en abri's in heel Nederland.
Het merk Ben blijkt overigens nog een naamsbekendheid van 61 procent te hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee